2010. február 23., kedd

Zúzapörkölt és aktfotó

A mai napot nem igazán nekem találták ki. Ahogy mondani szokták, erre a napra minden össze jött nekem.
Kikísértem a feleségemet a kapuig, mert indult dolgozni.
Még fél nyolc se volt. Bele néztem a leveles ládámba, de csak egy csomó szemetet találtam, melyeket megnyitás nélkül dobáltam egymásután a kukába.
Még egy lekérdezés és most egy-két értelmes dolog is előbukkant. Többek között néhány bannercsere, egy hirdetési felület bérleti igénye banner készítéssel együtt. Na ez egy kis aprópénzt már jelent!

Délelőttre csak ennyi, mert ma valami fenségeset akarok főzni, ami nem más, mint egy zúzapörkölt.
A gépet nem is kapcsoltam le, mert éppen elindult rajta a vírusirtás. Hadd fejezze be, mert tavaly féléven belül kétszer szívtam meg és mind a kétszer a gép teljes újratelepítését jelentette. Ezt nem kívánom senkinek, de legfőképp magamnak nem. És irány a konyha!

A szokásaimnak megfelelően felkészítettem a pörköltet. Beállítottam a hőfokot úgy, hogy csak szép lassan főjön és vissza mentem dolgozni.

Alig pár kattintás és csöngetnek. Megyek a kapuhoz és látom egy felettébb csinos fiatal lány vár rám a kapuban. Parancsoljon hölgyem-szóltam a szemben állónak, miközben nyitottam a kaput.
Köszönöm szépen, egy sorozatot szeretnék magamról-jött a válasz, miközben jöttünk befelé a műterembe.
Milyen sorozatra gondol?
A vőlegényemnek szeretném ajándékba. De sürgős lenne, mert két hét múlva lesz a szülinapja-nézett rám kedvesen mosolyogva.
Rendben, de akkor a legrövidebb időn belül fotóznunk kell, hogy a retusra is legyen idő.
És még valami: a kérdésemre, hogy milyen sorozatra gondol, csak félig kaptam választ. Csak azt árulta el nekem, hogy a vőlegényének lesz és, hogy sürgős a szülinap miatt, de azt is megtudhatnám, hogy mi legyen a műfaj?
A barátnőmnek készített ön a nyár elején olyan képeket és azok nagyon tetszettek nekem. Valami olyasmire gondolok. Persze tudom, rólam egészen más stílusú képeket lehet készíteni, mert én ellenkező karakter vagyok mint ő.
Ki a barátnője?- kérdeztem kíváncsian azt remélve, hogy ilyen kerülő úton majd csak meg tudom, hogy mi a kedves látogató igazi szándéka, már ami a fotózás műfaját illeti. És a válaszból valóban meg tudtam:
A Fruzsi a barátnőm, akinek a mellplasztika után készültek a fotók-hangzott a válasz.
Értem! Tehát akt sorozatot lesz szerencsém készíteni Önről.
Igen. Már évek óta kacérkodom a gondolattal, de eddig nem volt bátorságom hozzá. De most, hogy a barátnőm képeit láttam, meg hogy tőle nagyon jó referenciát kaptam önről, így nyomban elhatároztam, hogy nekem is kell egy sorozat ebben a témában. Egyébként már huszonhárom éves vagyok és minden nappal romlik az esélyem ehhez a műfajhoz.
Honnan a barátság a Fruzsival?
A pécsi egyetemen tanulunk mind a ketten.
Valóban, ő is beszélt erről-hagytam helyben a választ és nyomban át is tértem a feladatra.
Most hogy készült? Mert az lenne a legjobb, ha azonnal kezdhetnénk a fotózást. Legalább egy próbasorozatot. A többit majd meg látjuk.
Rendben, kezdjük-hangzott a lány válasza és már kezdett vetkőzni.

Én közben átmentem a konyhába és kevés vizet öntöttem a pörkölt alá és meg kavartam. Vissza a műterembe, becsukva magam mögött a műterem és a konyha közötti átjáró ajtót, hogy a konyhai illatok ne rontsák a műterem levegőjét.

Ekkor már a lány a tükör előtt állt egyetlen aprócska bugyiban és a haját igazgatta. Összefogta csikófarokba és kérdezte: így legyen, vagy így, mire kiengedte a hajtömeget, ami finoman omlott a vállaira.
Mindkét variáció jó. Javaslom, hogy legyen így is, meg úgy is.

OK. Hova álljak?

És elkezdtünk dolgozni. A lány mintha nagy gyakorlattal rendelkezett volna, magától a jobbnál jobb pózokat adta nekem. Én meg csak nyomkodtam a kioldó gombot...

Amikor a két Gb-os kártya betelt, valami égett szagot kezdtem érezni a csukott ajtón keresztül.
Nyilván kevés vizet öntöttem a pörkölt alá- gondoltam magamban és kijelentettem, hogy sajnos nincs több memória, így be kell, hogy fejezzük a munkát.
Az lenne a kérésem, hogy délután jöjjön vissza, hogy kiválogassuk a felvételeket együtt. Rendben-hangzott a lány válasza, miközben öltözött és már el is köszönt, hogy este időben vissza jöjjön.

Én meg irány a konyha és a lábas teljes tartalmával a kuka. Egy erőteljes mosogatás, szellőztetés után készítettem egy kiadós tojásrántottát, miközben az izgatott, hogy milyenek lettek a lány fotói.